Witam , Sory że dopiero teraz opisuję jak sytuacja się zakończyła , ale mieliśmy parę dni wiatrowych i jakoś nie było czasu...
A wiec tak ; WIELKIE BRAWA DLA NOBILE
sprawa została załatwiona praktycznie przez firmę przez 3 dni robocze , na początku kazano mi zrobić zdjęcia i przesłać do fabryki ... juz na drugi dzień miałem telefon od dilera NOBILE stwierdził że reklamacja na 90% będzie uznana , i prosi o jak najszybsze przesłanie deski ...
Wiedząc że trwa sezon , reklamacja trwała 3 dni robocze ...

nawet przez chwilę nie miałem żadnych problemów z reklamacją , co więcej spytano się mnie czy nie interesuje mnie inny rozmiar deski , w grę wchodził każdy rozmiar jakie są w 555, mogłem sobie wybrać jaki chciałem rozmiar

wiec wybrałem 135/40 bo już umiem pływać

miałem 143/40,5 na którym się uczyłem i niestety się połamało
co lepsze uznano mi reklamację bez ukazania żadnego rachunku , na słowo honoru , co jest jeszcze ciekawostką miałem 555 z 2006 , a dostałem 555 na 2007 rok ....
WIELKIE BRAWA

Z TAKIE ZALATWIENIE SPRAWY REKLAMACJI DLA NOBILE

WYSOCE POLECAM TEGO PRODUCENTA , WIELKI PROFESJONALIZM
Nie działa na zasadzie "SPRZEDAC I ZOPOMNIEC"
jeszcze może jedno Pozdrowienia dla "www.Kite.pl" u nich kupiłem deskę i początek był załatwiany przez nich ... POZDRO
[img]
[img]http://img165.imageshack.us/img165/1805/largenoble555redback1to5.gif[/img]
Shot at 2007-07-10[/img]
[img]
[img]http://img405.imageshack.us/img405/6939/largenoble555redfronttn5.gif[/img]
Shot at 2007-07-10[/img]

NOBILE
