

Te supełki służą przede wszystkim po to, żeby wszystkie linki były równe, nawet jak któreś się wyciągną. Teoretycznie najwięcej mocy będzie tak jak piszesz, czyli jak linki sterujące będą możliwie najkrótsze w stosunku do linek nośnych. Podkreślam jednak słowo teoretycznie, bo najprawdopodobniej latawiec w takim ustawieniu po zaciągnięciu baru będzie przepadał (w zależności od latawca i tego jak linki są wytrymowane). W każdym latawcu to działa identycznie.
maliniak pisze:W porównaniu do dobrego bowa RPM kiepsko wstaje z wody. Bynajmniej w moim odczuciu… ale wiesz ja mogę się nie znać – ledwo backrolla kręce![]()
Smokie pisze:maliniak pisze:W porównaniu do dobrego bowa RPM kiepsko wstaje z wody. Bynajmniej w moim odczuciu… ale wiesz ja mogę się nie znać – ledwo backrolla kręce![]()
RPM kiepsko wstaje z wody![]()
![]()
![]()
Skoro tak twierdzisz to ja zaryzykuje stwierdzenie że masz poważne braki z początków kursu
I chyba nie powiedzieli Ci że latawiec słabo pracuje jak ma zaciągnięty bar
stiv amoralny pisze:no albo genialna opcja startu RPM "na wstecznym" , ale tego też na kursie mogło nie być ...
pozdr
stiv a
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości